przejdź do treści
UE
dnia 29.03.2016 roku

XIV Cross Mokasyna.

W  dniu 1 kwietnia (piątek) Starostwo Powiatowe w Gryficach, Gmina Płoty, Międzyszkolny Ludowy Uczniowski Klub Sportowy „Mokasyn” Płoty oraz liczne grono współorganizatorów zapraszają do udziau w Płotowskich Biegach Przełajowych pn. „XIV Cross Mokasyna”. Tegoroczny „Cross Mokasyna” podobnie jak w roku ubiegłym, zaliczany jest do Grand Prix Powiatu Gryfickiego w biegach przełajowych, a ponadto jest eliminacją do Wojewódzkich Igrzysk Młodzieży Szkolnej (w kategorii szkół podstawowych) i Wojewódzkiej Gimnazjady. Dla zwycięzców przewidziane są dyplomy, puchary oraz nagrody  rzeczowe. Zawody rozpoczynają się o godzinie 10.30 na terenie Kompleksu Parkowego przy Nowym Zamku w Płotach.

(MAC)

 

 

Płotowskie Biegi Przełajowe pn.

„XIV CROSS MOKASYNA”

Mistrzostwa Powiatu Gryfickiego w biegach przełajowych

Grand Prix Powiatu Gryfickiego


 

 

REGULAMIN

                                                                                 

1.  Cel :                                                                                                           

               -    popularyzacja biegania w terenie jako najdostępniejszej formy ruchu,

-          rozbudzanie zainteresowań sportowych wśród dzieci i młodzieży,                     

-         wyłonienie reprezentantów Powiatu na:

Wojewódzkie Igrzyska Młodzieży Szkolnej i Wojewódzką Gimnazjadę

-         promocja Gminy Płoty i Powiatu Gryfickiego

 

    2.  Organizatorzy i współorganizatorzy :

-         Gmina Płoty,

-         Starostwo Powiatowe w Gryficach,

-         Krajowe Zrzeszenie LZS w Warszawie,

-         Zachodniopomorskie Zrzeszenie LZS w Szczecinie,

-         Szkoła Podstawowa nr 2 w Płotach,

-         Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Płotach,

-         Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach,

-         Międzyszkolny Ludowy Uczniowski Klub Sportowy „Mokasyn” Płoty”

 

4.  Termin i miejsce :

-         01.04.2016 r. (piątek)    Płoty - park przy Nowym Zamku,

-         początek zawodów  - godz. 10.30

 

5.  Zgłoszenia: 

-         w dniu zawodów od godz. 9.45,

-         biuro zawodów - parter Nowego Zamku,

-         zgłoszenia szkół/klubów - na listach zbiorczych z oświadczeniem opiekuna(nów).

 

6.  Uczestnictwo :

prawo startu mają chętni bez przeciwwskazań zdrowotnych, posiadający legitymację szkolną i pozwolenie rodziców

 

7.  Nagrody :   

     -    w biegach młodzieżowych

                       za miejsce I - III           – puchar, dyplom, nagroda rzeczowa

                  za miejsca IV – VI       – dyplom, nagroda rzeczowa

 

 

 

8.  Dystanse, kategorie :

                                                                         

program

kategoria - rocznik

dystans

10.00

                                   przyjazd ekip

10.15

                                    obejście tras

10.30

przedszkolaki dziewczynki   -  2009  i młodsze

ok. 200 m

10.35

przedszkolaki chłopcy        -  2009  i młodsi

ok. 200 m

10.45

                                     dekoracje

10.55

dziewczęta     -  rocznik  2008–2007

ok. 400 m

11.05

chłopcy           -  rocznik  2008–2007

ok. 400 m

11.15

dziewczęta     -  rocznik  2006–2005

ok. 500 m

11.25

chłopcy           -  rocznik  2006-2005

ok. 500 m

11.35

                                     dekoracje

11.50

dziewczęta     -  rocznik  2004–2003

ok.  800 m

12.00

chłopcy           -  rocznik  2004–2003

ok. 1000 m

12.10

                                     dekoracje

12.20

dziewczęta gimnazjum  - rocznik  2002–2000

ok. 1500 m

12.30

chłopcy gimnazjum        - rocznik  2002–2000

ok. 2000 m

12.45

dziewczęta szkoły średnie  - rocznik  1999–1996

ok. 1500 m

13.00

chłopcy szkoły średnie       - rocznik  1999–1996

ok. 2000 m

13.15

                        dekoracje, podziękowania

 

 

9.  Postanowienia końcowe :

-         zawody odbędą się bez względu na pogodę,

-         wszyscy startujący muszą być ubezpieczeni, posiadać  legitymację szkolną i pozwolenie opiekunów prawnych,

-         uczestnictwo zawodach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku uczestnika (zdjęć, nagrań filmowych) w materiałach promocyjnych, prasie oraz na stronie internetowej organizatorów

-         za aktualne badania lekarskie zawodników odpowiadają nauczyciele lub opiekunowie

-         zawodnicy startują z czytelnie !!! wypełnionymi kartkami startowymi,

-         zawody są eliminacją do

a)    Wojewódzkich Igrzysk Młodzieży Szkolnej (w kategorii klas V – VI szkół podstawowych awans uzyskują - pierwsze 4 osoby)   i

b)     Wojewódzkiej Gimnazjady (w kategorii  gimnazjów awans uzyskują zawodnicy z miejsc 1- 12   - po zakończeniu biegów opiekun zdecyduje na którym z dystansów w finale wojewódzkim wystartuje dany zawodnik)       

         Zawody wojewódzkie odbędą 13 kwietnia w Policach.

-         bieg zaliczany jest do Grand Prix Powiatu Gryfickiego

      ( I m – 24 pkt., II m – 21 pkt., III m – 19 pkt., IV m – 17 pkt., ......, XX m -1pkt.)

-         interpretacja regulaminu oraz rozstrzygnięcie spraw spornych należy do organizatora.

 

 

      10.  Informacji udzielają:

-         Szymon Kecler,   tel. 603270376

-         Dorota Kecler,  tel. 91 3851296

-         Mariusz Dąbrowski,  tel. 665133137 








powrót
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
ZGODA