przejdź do treści
UE
dnia 17.03.2014 roku

Zapytanie ofertowe

W związku z realizacją przez Powiat Gryficki projektu pn.: „Innowacyjny Powiat Gryficki – przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zapraszamy do składania ofert na wykonanie zamówienia.

 

I.          Zamawiający:

Powiat Gryficki
siedziba: 72 – 300 Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37
tel. 913846450 wew. 443,

adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl

 

II.        Opis przedmiotu zamówienia

 

1.    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, aktualizacja strony www projektu” w ramach projektu „Innowacyjny Powiat Gryficki – przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Wytyczne:

Zadanie dotyczyć będzie administrowania stroną www, wprowadzanie tekstów, grafiki i innych plików w oparciu o dane przekazane przez zamawiającego.

 

III.      Ogólne zasady uczestnictwa w postępowaniu ofertowym

1.         W postępowaniu ofertowym uczestniczą wyłącznie Wykonawcy, którzy w terminie
i na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji złożą pisemną ofertę cenową na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z wymaganymi załącznikami do tej oferty.

2.         Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

3.         Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

4.         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

5.         Dopuszcza się udział wykonawców zagranicznych.

6.         W ramach niniejszego zamówienia zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

 

IV.     Oferty składane przez wykonawców zagranicznych

1.         Wykonawcy zagraniczni składają ofertę w języku polskim.

2.         W przypadku złożenia kserokopii dokumentów poświadczających stan faktyczny dotyczący w języku kraju pochodzenia wykonawcy zagranicznego wymagane jest tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

3.         Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII.1.1) niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

4.         Dokumenty, o których mowa w ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.         Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio.

V.       Opis sposobu obliczania ceny oferty

1.       Wykonawca określi cenę oferty brutto, która obejmować będzie wszystkie koszty     

  związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.

2.       Przy wyborze oferty będzie stosowane kryterium ceny brutto – 100%

3.       Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji.

4.       Wysokość wynagrodzenia wykonawcy określonego w ramach ust. 1 nie może ulec   

  zmianie bez względu na ostateczny koszt wykonanych prac.

5.       Płatność nastąpi na podstawie faktury (rachunku).

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)        posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/świadczenia usługi obejmującej przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

2)        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania usługi obejmującej przedmiot zamówienia; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

3)        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

4)        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

5)        nie podlegają wykluczeniu z postępowania, z powodu:

a)        otwarcia w stosunku do nich likwidacji lub ogłoszenia upadłości,

b)        zalegania z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c)        złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

d)        istnienia pomiędzy nimi i zamawiającym powiązań osobowych lub kapitałowych. Przez powiązania rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do II stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2.         Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia; oceny spełniania warunków nie stopniuje się.

3.         Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału
w postępowaniu, Zamawiający może wezwać go do uzupełnienia dokumentów. Jeśli Wykonawca nie uzupełni oferty lub uzupełni w niepełnym zakresie będzie podlegał wykluczeniu. W sytuacji, w której wystąpią wątpliwości spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ofertowym, Zamawiający zwróci się do niego pisemnie z żądaniem wyjaśnienia.

VII.   Wykaz dokumentów (w tym oświadczeń), jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.    W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

 

1)        Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji),

2.      Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

VIII.      Termin wykonania zamówienia

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 sierpnia 2015.  

IX.          Sposób przygotowania ofert

1.      Oferty powinny być kompletne i zgodne z warunkami niniejszego zapytania.

2.      Ofertę sporządza się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.

3.      Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. zaświadczenia z właściwego rejestru lub ewidencji).

4.      Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

5.      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – utrzymanie i aktualizacja strony www projektu”

6.      Odrzuceniu podlegają oferty:

1.    niekompletne i zawierające braki formalne,

2.    złożone po terminie lub które wpłynęły po terminie,

3.    stanowiące czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

X.        Sposób miejsce oraz termin złożenia ofert

Oferty należy składać do 31.03.2014 r. do godz. 12.00, w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego w biurze projektu pok. 426.
O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

XI.      Procedura i kryteria oceny ofert

1.      Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego

2.      Kryterium oceny ofert: najniższa cena – waga 100%

3.      Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu będzie zawierała najniższą cenę.

XII.    Formalności dopełniane po wyborze oferty w celu zawarcia umowy

Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty.

XIII.  Załączniki do zapytania ofertowego:

1.      Załącznik nr 1 – wzór oferty

 

2.      Zaświadczenia z właściwego rejestru lub ewidencji o prowadzeniu działalności








powrót
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
ZGODA