przejdź do treści
UE
dnia 03.01.2014 roku

Zapytanie ofertowe: Pełnienie funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk

W związku z realizacją przez Powiat Gryficki projektu pn.: „Innowacyjny Powiat Gryficki - przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zapraszamy do składania ofert na: Pełnienie funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk (60h/mc).

 

I.          Zamawiający:

Powiat Gryficki
siedziba: 72 - 300 Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37
tel. 913846450 wew. 443, e-mail: beata.hryszel@gryfice.pl

adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl

 

II.        Opis przedmiotu zamówienia

 

1.    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk (60h/mc) w ramach projektu „Innowacyjny Powiat Gryficki - przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

2.    Szacunkowo nakład pracy w projekcie wymaga zaangażowania w wymiarze minimum 60 godzin miesięcznie, ponadto wymaga codziennej obecności w siedzibie zamawiającego.

3.    Do podstawowych zadać Specjalisty informatyka - helpdesk należy:

  • zdalne wsparcie użytkowników w użytkowaniu Internetu i sprzętu udostępnionego w ramach projektu,
  • identyfikowanie symptomów użytkowania niezgodnego z zapisami umowy,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
  • kwalifikowanie sprzętu do napraw gwarancyjnych,
  • koordynowanie współpracy z serwisem gwarancyjnym.
  •  

    III.           Wymagania dotyczące oferenta:

    1.    posiadanie niezbędnej wiedzy w zakresie obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,

    2.    osoba zatrudniona do realizacji projektu musi posiadać wykształcenie minimum średnie informatyczne, znać zasady finansowania PO IG, zasady sprawozdawczości PO IG,

    3.    obecność w biurze projektu - minimum 5 godzin tygodniowo.

     

    IV.          Termin wykonania zamówienia

    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do końca projektu, jednak nie później niż do dnia 31.08.2015 roku.

     

    V.            Sposób przygotowania ofert

    1.      Oferty powinny być kompletne i zgodne z warunkami niniejszego zapytania.

    2.      Ofertę sporządza się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.

    3.      Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. zaświadczenia z właściwego rejestru lub ewidencji).

    4.      Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

    5.      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta -  Pełnienie funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk".

    6.      Odrzuceniu podlegają oferty:

    1.    niekompletne i zawierające braki formalne,

    2.    złożone po terminie lub które wpłynęły po terminie,

    3.    stanowiące czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    VI.     Sposób miejsce oraz termin złożenia ofert

    Oferty należy składać do 10.01.2014 r. do godz. 12.30, w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego w biurze projektu pok. 426.
    O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

     

    VII.   Procedura i kryteria oceny ofert

    1.      Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego

    2.      Kryterium oceny ofert: najniższa cena - waga 100%

    3.      Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu będzie zawierała najniższą cenę.

     

    VIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

    Beata Hryszel, tel. 91 3846450 wew. 444

     

    IX.      Formalności dopełniane po wyborze oferty w celu zawarcia umowy

    Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    X.        Załączniki do zapytania ofertowego:

    1.      Załącznik nr 1 - wzór oferty

     








    powrót
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    ZGODA