W związku z realizacją przez Powiat Gryficki projektu pn.: „Innowacyjny Powiat Gryficki - przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, zapraszamy do składania ofert na: Pełnienie funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk (60h/mc).
I. Zamawiający:
Powiat Gryficki
siedziba: 72 - 300 Gryfice, ul. Plac Zwycięstwa 37
tel. 913846450 wew. 443, e-mail: beata.hryszel@gryfice.pl
adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk (60h/mc) w ramach projektu „Innowacyjny Powiat Gryficki - przeciwdziałamy wykluczeniu cyfrowemu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
2. Szacunkowo nakład pracy w projekcie wymaga zaangażowania w wymiarze minimum 60 godzin miesięcznie, ponadto wymaga codziennej obecności w siedzibie zamawiającego.
3. Do podstawowych zadać Specjalisty informatyka - helpdesk należy:
III. Wymagania dotyczące oferenta:
1. posiadanie niezbędnej wiedzy w zakresie obsługi komputera, pakietu Microsoft Office,
2. osoba zatrudniona do realizacji projektu musi posiadać wykształcenie minimum średnie informatyczne, znać zasady finansowania PO IG, zasady sprawozdawczości PO IG,
3. obecność w biurze projektu - minimum 5 godzin tygodniowo.
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do końca projektu, jednak nie później niż do dnia 31.08.2015 roku.
V. Sposób przygotowania ofert
1. Oferty powinny być kompletne i zgodne z warunkami niniejszego zapytania.
2. Ofertę sporządza się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
3. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. zaświadczenia z właściwego rejestru lub ewidencji).
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta - Pełnienie funkcji Specjalisty informatyka - helpdesk".
6. Odrzuceniu podlegają oferty:
1. niekompletne i zawierające braki formalne,
2. złożone po terminie lub które wpłynęły po terminie,
3. stanowiące czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
VI. Sposób miejsce oraz termin złożenia ofert
Oferty należy składać do 10.01.2014 r. do godz. 12.30, w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego w biurze projektu pok. 426.
O dotrzymaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
VII. Procedura i kryteria oceny ofert
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego
2. Kryterium oceny ofert: najniższa cena - waga 100%
3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta po spełnieniu wszystkich wymagań określonych w niniejszym zapytaniu będzie zawierała najniższą cenę.
VIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Beata Hryszel, tel. 91 3846450 wew. 444
IX. Formalności dopełniane po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
Niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty.
X. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Załącznik nr 1 - wzór oferty